دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

آرزوهایی که شاید هیچوقت برآورده نشه

لیست چالش های شارمین رو گذاشتم پیش روم و میخوام درموردشون بنویسم، خیلی هاشون برام جذابیت خاصی دارن و انتخاب سخته ، ولی الان دوست دارم  شماره هجده رو بنویسم  


"ده مورد از فانتزی هایی که تو ذهنم هستند و دوست دارم اتفاق بیفتن ولی ممکنه خیلی دور و دراز باشه و هیچوقت اتفاق نیفته"

البته نمیدونم چند تا میشه .


1-یعنی ممکنه یه روز  ایرانمون  تبدیل به یکی از کشورهای مرفه و امن دنیا بشه که خیلی ها آرزوی زندگی در اون رو داشته باشن؟ یه چیزی مثل دانمارک؟ خُب چیه؟ گفته آرزوی محال هم میشه دیگه... 

2- دلم میخواد ماشین زمان داشته باشم و تو دوره های مختلف تاریخ سرک بکشم. 

3- دلم میخواد برگردم به سالهای خیلی قبل ، تقریبا به پایان کودکی و اوایل نوجوونیم. میخوام روی بدنم خیلی کار کنم ، ورزش و  همراهش تغذیه ی درست رو پیش بگیرم . 

4-کاش میشد به آرزوی بزرگم برسم و پزشک بشم .

5-دلم میخواد یه روز یه خیریه ی بزرگ و موفق  و یه پناهگاه بزرگ برای حیوانات  تاسیس کنم . 

6- برم پیش نسرین جون و تو بالکن قشنگ خونه ش بشینم و کلی گپ بزنیم ، این احساس رو درمورد سینا، مانلی و همزادم نادی هم دارم.  البته که این آرزو رو در مورد تک تک دوستای عزیز وبلاگیم دارم ولی میدونید که هم اسم همگی رو نمیتونم ببرم، هم سابقه ی دوستی و رفاقتم با این افراد خیلی عمیق و خانوادگیه  .

7-برای بعد از بازنشستگیم یه کافه ی دنج کوچولو دلم میخواد که مشتری های ثابت و خونگرمی داشته باشه . براشون با عشق خوراکی های خوشمزه آماده کنم و اونا هم کافه ی من رو یه جایی فرا تر از یک کافه بدونند .. مثل یه جایی برای خاطره سازی و ارامش و عشق . 

8-دوست دارم بازیگری رو هم امتحان کنم . 

9-موفقیت مهردخت رو ببینم و مطمئن باشم از زندگیش رضایت داره ، برند خودش رو  تاسیس کنه و خوشنام و خوشبخت باشه و البته خیلی ثروتمند( میدونم به این موضوع اهمیت خاصی میده).

10-با نفس یه گوشه ی دنیا هر جا باشه مهم نیست فقط آرامش  و خوشبختی داشته باشیم، زندگی کنیم.

خُب اینم لیست ده تا از آرزوهای من که بعضیاش غیر قابل برآورده شدنه 

**** 

راستی هفته ی پیش همون دوستم که حامی و امدادگر گربه هاست بهم پیام داد که یه پسر کوچولوی سالم از نظر آزمایشات بیوشیمیِ دُم بریده داریم که تازه جراحی شده، تا بخیه های دُمش کشیده بشه یا باید تو قفس و پانسیون باشه که هم گناه داره هم هزینه ، یا باید یه خونه ی امن بره . ازم پرسید که میتونم خونه ی امن بهش بدم؟ 

قبول کردم و از سه شنبه ی پیش اومده خونه مون . 

عین موش کوچولوعه ولی انقدر بازیگوشه که حد نداره . 

از درو دیوار و سرو کله مون بالا پایین میره ، بچه م دارسی با دیدنش هنگ کرده ، دو شب اول یه فیف و غر غری بهش می کرد ولی الان کلا جا زده و فقط با تعجب و نگاه های عاقل اندر سفیه بهش نگاه میکنه . 

خیلی بامزه س وقتی دارسی حواسش نیست میره پشت دارسی می ایسته و دست میزنه به دمش و فرار میکنه . فکر کنم قصدش اینه که دارسی رو  وادار به بازی کردن کنه 

حتما می پرسید اسمش چیه؟ باید بگم از اونجایی که مهردخت عاشق تام (شخصیت دوست داشتنی کارتون تام و جریه) هر گربه ی پسری که بیاد خونه ی ما اسمش تام میشه . 

اینم بگم که مهردخت قصد این که اجازه بده تامی بعد از کشیدن بخیه های دمش از پیشمون بره رو نداره و میگه من عاشق گربه ی بازیگوش بودم تو چطور دلت میاد این بچه بره خیابون 

بهش میگم مامان جون من بجز دارسی میتونم سرپرست یه گربه ی دیگه باشم و ترجیح میدم اون گربه معلولیتی داشته باشه که زندگی براش بیرون از خونه خیلی سخت باشه و درضمن شانس واگذاریشم خیلی کم باشه . این بچه هم خیلی خوب از پس زندگی بیرون برمیاد هم شانس واگذاری داره . 

حالا فعلا نمیدونم چی میشه .. همه ش دارم باخودم منطقی صحبت میکنم که وابسته ش نشم ، ولی همین الان که خونه نیستم دلم براش تنگ شده . 








 

نظرات 59 + ارسال نظر
Zebele سه‌شنبه 9 شهریور 1400 ساعت 05:22 ب.ظ http://Zebele.blogfa.com

عجب خط خوبی
خیلی خوشم اومد
من مثه بچه های راهنمایی مینویسم:)

مررسی زبل خان
ولی تو این پست که دست خط نیست ٬ در مورد کدوم خط میگی؟
هر چی باشه شما دکتر هستی دیگه ... بد خطی از واجباته

مهرگل یکشنبه 6 تیر 1400 ساعت 04:06 ب.ظ

مهربانو منم کلی آرزو دارم که قطعا بینشون هستن آرزوهای محال
ولی آرزوهات خیلی قشنگن
راستی واقعا شیطونه ها این تام کوچولو

ای جااان
مرررسی عزیزم
شیطون نگو زلزله بگووو

زهرا..‌. یکشنبه 6 تیر 1400 ساعت 11:25 ق.ظ http://saatsheni1531.blogfa.com

سلام عززززیزم خوبید؟ اول ازهمه تولدتون مباررک مهربانم،براتون بهترین هاروارزو دارم عزیزدلم
چندوقت نبودم والان ک اومدم دیدم خیلی جاموندم

چقدر واقعا نظراتمون شبیه به همه مخصوصا گزینه ۱ و۵ ....البته خیلی هاش ولی این دوتارو واقعا هرروز بهش فکرمیکنم
به به ی تام شیطون اوردین..‌.خیلی واقعا شیطنتاشون جالبه
خیلی خوبه ک دوستدارید گربه ای ک میخوایید بیارید معلول باشه ولی خب سختی های زیادی هم داره

سلام زهرا جونم
ممنونم قربونت
ای جااان چه اتفاق نظری

آررره طفلکی انقدر دلش بازی میخواد دارسی خانوم هم که فیس فیسو
می دونم زهرا جون

ملیکا یکشنبه 6 تیر 1400 ساعت 05:46 ق.ظ

سلام مهربانو جان
مثل اینکه کامنتی رو که برای تبریک تولد همون روز پستت فرستاده بودم بلاگ اسکای خورده!!!
در هر صورت تبریک میگم تولد تو عزیز مهربون و مهردخت جان نازنین و آقای نفس رو.
ما هم تیرماهی زیاد داریم دو تا برادرزاده هام و خواهر همسرم و همچنین جاری محترم

سلام عزیزم
عه اسکای شکمووو
فداای تو نازنین
ای جاان همه شون بسلامت . مبارکشون باشه

یاسی شنبه 5 تیر 1400 ساعت 11:29 ق.ظ

تولدت خیلی مبارک باشه مهربانوی تیرماهی عزیزم...

ممنونم یاسی جانم

غزل مامان دوقلوها شنبه 5 تیر 1400 ساعت 09:58 ق.ظ

سلام عزیزم
اول که تولد همه تیرماهی های خونوادتون مبارک به خصوص خودت که مث فرشته ها میمونی. اصلا خداییش چرا تیرماهی ها انقدر خوبن.همسرجان منم تیرماهیه
دوم اینکه بابت رمز ممنون. همه داستان برادر کوچولوت رو خوندم و چون خودمم داداش کوچولو دارم خیلی باهات همذات پنداری کردم. بعضیا نمیفهمن چیو دارن با چی طاق میزنن! سه دونگ خونه ارزش از دست دادن یه مرد خوب و مهربون و کاری و خونواده دوست رو داشت واقعا؟! تازه خونش که از بین نرفته بود! تبدیل به احسن شده بود و به موقع به خودش و همسرش بر میگشت!قدیمی ها یه دعایی میکردن میگفتن ایشالله آدم از دست خودش نکشه!
بازم تولدت مبارک

سلام غزل جانم
قربان لطف و صفات عزیزم خوبی از قلب مهربون خودته .
غزل جان خیلی برام جالب بود من این جمله رو نشنیده بودم " ادم از دست خودش نکشه" وااااقعا باید این جملات رو طلا گرفت
مررررسی نازنین
دوقلوهای نازت رو ببوس عزیزم

ساغر جمعه 4 تیر 1400 ساعت 04:53 ب.ظ

سلام مهربانوجان
تولدتون مبارک.تولد دخترگلت و اقای نفس هم مبارک.
امیدوارم زندگی به کامتون باشد و با دل خوش به اینده امیدوارانه نگاه کنید.دوست خوبم خدا برای هم حفظتون کنه.

سلام ساغر جاانم
ممنون نازنین قربون لطف و صفااات

رهآ جمعه 4 تیر 1400 ساعت 04:36 ب.ظ http://Ra-ha.blog.ir

تولدت مبارک مهربانوی مهربان
تولد نفس جانت و مهردخت جان هم مبارک

سلامتی و سلامتی و سلامتی برای سه تاتون از خدا میخوام

مررررسی رهای نازنینم
اون گل پسر ناز تیرماهیت رو ببوس برام

Baran جمعه 4 تیر 1400 ساعت 07:00 ق.ظ

سلام نازنین مهربانوی تیرماهی عزیز،
با بهترین آرزوها،از تن سلامتی ها و دل خوشی های بسیار،...با احترام فراوان،
با رعایت پروتکل ها،ماچ به پیشانی قشنگ تون...
میلادت هزاران مرتبه مبارک بلامیسر
دوستتون دارم خیلی زیاد...،

سلام باران مهربان
آخ که چقدر مثل اسمت مهربوووونی
منم تو رو خیلی دوست دارم عزززیزم از کامنتات بوی شالیزار میاد

نسرین جمعه 4 تیر 1400 ساعت 02:57 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

تولدت مبارک ای مهربانترین و بهترین دوست.
خوشحالم که هستی و بوجودت افتخار می کنم. اگر به هر زایشی مخالف باشم، به زاده شدن تو و امثال تو کاملاً موافقم.
دوستت دارم تا ماه و برگشتش به زمین.
سپاس قلبی از بودنت.
راستی که چه خوب کردی که بدنیا آمدی
برات بهترینها را آرزو می کنم رفیق

فدااات شم خواهری قربون محبت و لطفت عزیز دلم

ماه پنج‌شنبه 3 تیر 1400 ساعت 10:30 ب.ظ

تولدت مبارک عزیزم. با ابن تولد باید کلی کادو بدی
تیرماهی ها رو دوست دارم. البته خودمونیم متولدین 10 روز اول خصوصیت خردادی دارند که شما هم داری.
آرزومند آرزوهای زیبات

مرررسی
آررره وااقعا
کدوم خصوصیت ها رو لطفا نام ببرید ... برادرم (بردیا) متولد خرداده و کلی با هم متفاوتیم
فدااای تو

یاس ایرانی پنج‌شنبه 3 تیر 1400 ساعت 10:07 ب.ظ

سلام مهربانو جان
چند ساعتی مونده به تولدتون، تولدتون مبارک مهربونوترین مهربانوی دنیا
ان شاالله تولد صد و بیست سالگیتون
می بوسمتون
تولد همسر گرامی و مهردخت جون هم مبارک باشه پیشاپیش
تولد مهردخت جون رو می دونم بیست و ششم تیر ماهه، آقای نفس رو شک داشتم..
تولد تمام تیر ماهی های عزیز هم مبارک باشه
مهربانو جان آرزوهایی که نوشتین، اونایی که در مورد خودتون، آقای نفس و مهردخت جون هست،مطمئنا دست یافتنین... آرزو می کنم به تمام آرزوهای قشنگتون برسید... یعنی میشه یه روز ما بیاییم به کافه شما
عزیزم دارسی و تامی چه با مزه رفتن دارن زیر میز بازی می کنن
این تصویر خونه شما منو یاد خونه مامان بزرگم انداخت که گربه های خونه میومدن برای شام.

سلام عزیز دلم
قربونت برم مهربون جاااانم
امیدوارم یه روزی یه جااایی همه ی شما نازنین ها رو ملاقات کنم چه بهتر که کافه ی خودمون باشه
یاد صفا و لطف خونه ی همه ی مامان بزرگامون بخیر

فاطمه پنج‌شنبه 3 تیر 1400 ساعت 06:11 ب.ظ

بانو جان من ی شماره کارت میخوام برای کمک به حیوانات مخصوصا سگ ها
ی شماره که بشه همیشه پول واریز کرد
لطفا اگر امکان داره به من شماره کارت بده و اسمه صاحب کارت
ممنونم

عزیزم پناهگاه های معروف و قابل اعتمادی مثل سزار وجود دارند یه چند تا گمنام ولی معتبر هم من میشناسم
سعید جواهری
5022291090375104

خانم زینب علی پور
6037991948398775
و خانم مهری محمد پور که استاد دانشگاه هستند ولی با قلب مهربون و دست خالیشون حامی و امدادگر حیوانات بی سرپرستند
61043379020042544

ترانه پنج‌شنبه 3 تیر 1400 ساعت 05:26 ب.ظ http://taraaaneh.blogsky.com

سلام مهربانو جان. تولدت خودت و همه عزیزان تیرماهیت مبارک. و امیدوارم به آرزوهای قشنگ برسی .دارسی و اون یکی پیشیه خیلی ناز و با مزه هستن.

سلام عزیز دلم
ممنوم نازنین قربون محبتت . ارره گوگووولیااا

الهه پنج‌شنبه 3 تیر 1400 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام اجی خوبی بهت دو تا نظر دادم فکر کنم یا ثبت نشده یا بلاگ اسکای نرسونده من تو این پستت یه نظرم دادم فکر کردم تو پست جدیدت که تولد بود دادم ولی میدونم اینجا دادم نیومدم عیب نداره

سلام الهه جان
دوتا نظراتت اومده قربونت من خیلی شلوغ و گرفتار بودم به مرور تاییدشون میکنم . مرسی که صبورید

متولد ماه مهر پنج‌شنبه 3 تیر 1400 ساعت 08:14 ق.ظ

تولدتان مبارک، امیدوارم تنتون سالم و دلهاتون خوش باشه.

ممنونم دوست نازنینم

رها پنج‌شنبه 3 تیر 1400 ساعت 01:06 ق.ظ

از صمیم قلبم تولدتون رو تبریک میگم زمین برای نفس کشیدن، مهربان بودن و پابرجابودن نیازمند متولد شدن نفس ها و مهربانوهاست.....

دختر قشنگ منم تیرماهی هست

مرررسی رها جانم چه کامنت زیبایی خدا دلت رو شاد کنه
جااانم ببوسش عزیز دل رو تولدش مباررررک

Reyhane R چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 11:01 ب.ظ http://injabedoneman.blog.ir/

سلام مهربانوی عزیزم.
تولدتون مبارک باشه هزاران بار (:
به شادی و دل خوش باشیید الهی (:

سلام ریحانه جانم
قربون محبت و لطفت عزیز من

لیلا الف چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام عزیز دل
تولد خودتون و عزیزانتون مبارک باشه
الهی که همیشه در شادی و سلامتی و آرامش در کنار هم تولدتون رو جشن بگیرین

سلام لیلا جون
ممنونتم دوست مهربونم

غزال چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 08:24 ب.ظ https://otaaaq.blogsky.com/

مهربانو جان اول اینکه تولدتون مبااارک
به امید روزهای زیبا و دوست داشتنی کنار عزیزانتون برای شما نازنین.

من هرباری که ویدئویی از دارسی میذارین دلم ضعف میره. این یکی که دو تا پیشی با هم بودن که دیگه هیچی

مرررسی عزززیزم
آره پدر سوخته ها خیلی شیرینند

شکوفه چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 06:48 ب.ظ

پیرو پیام قبلی بگم ایمیل خودم روهرچی زدم گفت نامعتبره برای همی ازپسرم روکه نوجوان هست روزدم

باشه عزیزم مشکلی نیست فرستادم
عنوانشم مهربانوعه

شکوفه چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام مهربانوجان تولدت مبارک وهمینطورتولدنفس وبقیهرکسایی که گفتین. خیلیردل وحوصله داری که توخونت گربه داری من ازحیوون خونگی خوشم میادواگرشرایطش روداشتم حتماسگ نگه میداشتم ولی متاسفانه داخل خانه های امروزی درتوانم نیست. ماچندسال دوتاگربه داحل خونه نگهداشتیم البته خانه ی پدریم که ویلایی وبزرگ بودکه متاسفانه هرکدومشون بایه مرگ مشکوک مواجه شدندوماخانوادگی تایه مدت زیادی ناراحت بودیم ولی داخل اپارتمان چون شرایط خاصی داره دوست ندارم نگه دارم. مهربانوجان درموردپست بازنده من دودفعه کامنت دادم برای رمزکه هردوباربنابه دلایلی که خودتون گفتیدرمزبه من تعلق نگرفت که حق باشمابود. الان دیدم که گفتیدکه دیگه اون حساسیت روندارین گفتم اگرلطف کنیدرمزبه منم بدین واقعانوع نوشتنتون رودست دارم وازسال94 میخونمتون وحتی ماجراهای ازدواجتون روهم خوندم. اگررمزروبدین خوشحال میشم بالاایمیل روهم نوشتم ممنون

سلام عزیز من
درک میکنم شکوفه جون خیلی ها مثل خودت تو محیط آپارتمان حیون خونگی رو دوست ندارند . چقدر عالی میشد که همه مون خونه های بزرگ ویلایی داشتیم . از رفتنشون نگووو که حتی فکرشم دیوانه م میکنه
عززیزم ممنونم که صبور بودی . برات ایمیل فرستادم . با عنوان مهربانو

منجوق چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 06:19 ب.ظ http://manjoogh.blogfa.com/

تولد همشون مبارک

مرررسی عزیز دلم

غریبه چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 05:44 ب.ظ

با درود
تولد تیر ماهی ها مبارک
خردادی سه نفر داشتیم
عر‌وس و نوه و خواهر زاده و برادر زاده
تیر ماهی نداریم
مر داد ماهی هم دو نفر که هر دو از نظر خلق و خوی مثل هم اند و برای من آبانی تحمل پذیر نیست

درود برشما
ممنونم
چه شوووود ، مرداد و آبااان لجبااااز

فرزان چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 04:41 ب.ظ

تولدت خیلی مبارک مهربانو جون امیدوارم سالیان سال زندگی شادی رو کنار عزیزانت سپری کنی .
مورد ٧ فانتزیاتو خیلی خیلی دوست داشتم .

ممنونم فرزان عزیز ...
آخ که چه خوب میشه اگر یه کافه ی دنج داشته باشم

ماجد چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 04:24 ب.ظ

سلام به به به
تولد مستر نفس، بانوی مهرررر،لیدی مهردخت، دوجین دوستان این خونه قشنگ با صدر نشینی جنابان نفس و سینا مباااارک
الاهی هر لحظه آروم و راضی باشین

سلام ماجد عزیز
مررررسی چه تبریک قشنگی گفتی دوست من

طیبه تی تی چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 03:20 ب.ظ http://parandehdararamesh.blogfa.com/

سلام جذاب ترین تیرماهی نازنین
تولد خودت و عزیزان تیرماهیت و همه ی تیرماهی های خوانندگان این وبلاگ مبارک

سلاااام طیبه ی دوست داشتنیم
مررررسی قربونت

الهه چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 12:21 ب.ظ

اجی راستی در مورد پناهگاه نوشته بودی کار خیلی خوبیه کلی هم حیوونا شاد میشن ولی میدونی خیلی از پناهگاه ها این روزا شرمنده این زبون بسته ها چه سگ چه گربه شدن و به خیلیا بدهکار هستن من یه پیج میشناسم پناهگاه نداره ولی امداد میکنه سگ هارو گربه هم امداد میکنه ولی بیشتر سگ امداد میکنه ولی خیلی به کلینیک و به خیلیا بدهکاره ناراحت نشی ازم فقط خواستم بگم که خواستی پناهگاه بزنی به همه چیش فکر کن حالا ان شاءالله اوضاع بهتر بشه ولی خیلی سخته پناهگاه واسه حیوونا میدونم خودت فکر همه جاش هستی ولی گفتم منم نظرمو بگم حتی کسایی که به گربه ها غذا رسانی میکنن اونام اذیت میشن چون بعصی وقتا شرمنده میشن و چیزی واسه گربه ها ندارن و هجوم میارن سمت حامی ها کلا خیلی سخته منم چند ماه پیش چند بار به چند تا گربه خیابونی دادم تو بیرون ولی فقط همون چند دفعه دادم دیگه ندادم مامانم گفت نده میان دنبالت عادت میکنن میدونی من کسایی که حامی گربه استن یعنی غذا میدن رو درک میکنم چون خودمم چند ماه به گربه های تو حیاط غذا دادم خیلی سخته

میدونم ، دقیقا شرایط سخت کسانی که تو پناهگاه ها زحمت میکشن رو درک میکنم . این ارزومه امیدوارم اگر خواستم این کارو انجام بدم یه پشتوانه قوی مالی داشته باشم

الهه چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام اجی خوبی خوب حواست به همون گازم باشه چند ماه پیش که داشتم یه به بچه ها غذا میدادم دستکش اشپزخونه اشپزخونه دستم بود یکیشون دهنشو نزدیک دستکش اورد فکر کرد غذاس یه لحظه در اورد یعنی یکی از انگشت های دستکش در اومد ولی خداروشکر گاز نگرفت ء اجی ولی تو نظرات گفتی پسره که اجی وابستگی به حیوونا خیلی سخته منم خیلی وابسته بودم به ۵ تاشون دو تاشون که رفتن خیلی گریه کردم ولی کاری ازم بر نمیومد اجی نمیدونم تولدت کی هست ولی تولدت مبارک ان شاءالله همیشه شاد و سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و سربلند باشی و به همه ارزوهات برسی و سایه ات امیشه بالا سر دخترت باشه و خوشبختیشو ببینی بهترینارو از خدا میخوام برات

سلام الهه جان
میدونم حیووانی خیابون طفلکا خیلی بیماری دارن و احتمال انتقال بیماری و عفونت از خراش های کوچیک روی دستمونم هست . فکر رفتنشون عذابم میده عزیزم میدونم چی میگی
تولد من چهارمه ممنون از تبریک و ارزوهای قشنگت

تیلوتیلو چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 09:57 ق.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

تولدت مبارک تیرماهی عزیزم
تولد عشقت مبارک
تولد همه عزیزانت
تولد همه اونایی که دوست داری مبارک
من که هر روزم مبارک و شاد هست وقتی دوستای خوبی مثل شما دارم
الهی همیشه شاد و سلامت و پر انرژی بمونی برامون

ای جااان تو عشقی عزززیز دلم
قربون تو خدا نگهت داره

ونوس چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 09:44 ق.ظ http://calmdreams.blogfa.com

سلام عزیزممم
الااااهی آمین به تمام آرزوهات عزیزمم
ان شاالله که همه رو به زودی زود تجربه کنی.
تولد خودت و مهردخت جون و نفس جانت مبارکا باشه. بمونید برای هم(قلب)
چه دنیای قشنگی دارن این تام و دارسی جووون
روزگارت خوش مهر بانووو

سلام ونوس جونم
ممنونم عززیز دل
فدااای تو

سونیا چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 09:26 ق.ظ

تولدتون مبارک تولد من و همسشرم هم هردو تیر ماهه. و بنده در یک اقدام جوگیرانه یه دفعه یه مهمونی به مناسبت تولد سی سالگی همسرم گرفتم برای فرداشب و الان همش دلم می خواد یهو مهمونی رو کنسل کنم چون تاحالا این تعداد مهمونی دعوت نکرده بودم و چون اگه کسی بیاد کمکم که بیشتر استرس میگیرم همه کارها رو هم باید تنها انجام بدم. کلا خواستم بگم دعا کنین بخیر بگذره

مرررسی عززیزم
سونیا جون دقیقا حال خودمو داری چون خانواده ی گرامی خواستن سورپرایزم کنند ولی یهو مهمونی رو خودم به عهده گرفتم البته من مهمونام زیاد نیستن و تجربه مهمون زیاد رو دارم ولی خیلی خسسسته م
منم دوست دارم تنهایی انجام بدم بیا جفتی برای هم دعا کنیم
من بعدا میام تعریف میکنم

نگار چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 02:47 ق.ظ http://Neli2026.blogfa.com

کافه رو بزنید
من خودموووو چار دست و پا مثل بچه کوچولوها می‌رسونم بهش.

ای جاانم قربون تو نگار جااانم

نسرین چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 01:26 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

باز چرا کامنت من نیست

آخه آدم کامنتدونی پست به این مهمیو می بنده؟ ولی چون تولدت نزدیکه هیچیت نمیگم فرمانروای تمام احساس های خوب و والا
تولد نفس گرامی خیلی مبارک بهشون سلام گرم منو برسون.
تولد آقا سینا هم مبارک.

بابااا هست به مولااا
عززیز دلی نازنینبزرگی و محبتت رو می رسونم

الهه سه‌شنبه 1 تیر 1400 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی من همون الهه ام که چند وقت پیش برات نظر گذاشتم اخ گفتی بچگی این روزا تیلی دلم هوای بچگی رو کرده هوای بچگی و متوجه نبودن هیچی و بازی هاش ولی انسان فقط یه بار همه چی رو تجربه میکنه در مورد تامی هم بگم سعی کن وابسته اش نشی و حواست باشه که چنگت نندازه اجی الان دارسی دختره درسته؟؟

سلام الهه جان
تامی اهل گاز گرفتنه چنگ نمیزنه
بعله لیدی دارسی قشنگ من

مینو سه‌شنبه 1 تیر 1400 ساعت 10:54 ب.ظ http://milad321.blogfa.com

انشاالله به همه آرزوهات برسی مهربانو جان.

ممنونم مینوی نازنین

ربولی حسن کور سه‌شنبه 1 تیر 1400 ساعت 06:58 ب.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
طبق دستور اینجا کامنت میگذارم
اولا از لطفتون ممنون
ثانیا اگه رفته بودین سراغ پزشکی دیگه این خط قابل تحسینو هم ازتون نمیدیدیم!

سلام دکتر جان
شما محبت دارید ، عه شما هم تیر ماهی هستین آقای دکتر؟؟
بابااا خط من نیست که کلیپ ارسالی توسط دوستان بود

افروز سه‌شنبه 1 تیر 1400 ساعت 10:13 ق.ظ

آرزوی اولی رو من هر روز دعا میکنم، الته نه به این شدت، دوست دارم هیچ فقیری تو ایران نباشه

ای جااان
کاش هیچ فقیری تو هیچ جای دنیا نباشه

نیکی سه‌شنبه 1 تیر 1400 ساعت 07:00 ق.ظ

سلام عزیزم...از خوندنشون لذت بردم...بعد از بازنشتگی کافه میتونه کار جالب و شیرینی باشه...مخصوصا با کتابای رایگان که همونجا بشه خوند...و کیکای خونگی مهربانو پز...من مطمینم کافه تون شلوغ میشه...کافیه برید جلو سلام و احوال پرسی و اون لبخند گرم...من بودم مشتریه ثابت میشدم...اگر زدید ادرسشو بهمون بدید.‌‌.. البته خیلی زود علاوه بر کافه مرکز مشاوره هم میشد

سلام نیکی جون
مرسی عزیزم .. اره واقعا بعد از بازنشستگی جواب میده الان که همه ی وقتم تو اداره میررره
وااای ته دلم کله قند اب شد از تصورش نیکی جونم

ساغر سه‌شنبه 1 تیر 1400 ساعت 03:28 ق.ظ

مهربانو جان منظورم از کتاب پرستار مشعل به دست عنوان خانم فلورانس بود که به این نام معروف شد.نام خود کتاب را خاطرم نیست یعنی مطمئن نیستم که خود کتاب همین عنوان را داشت یا نه.

اسمش فلورانس نایتینگل بانوی چراغ به دسته

ساغر سه‌شنبه 1 تیر 1400 ساعت 03:20 ق.ظ

مهربانو جان سلام
در کامنتها نام فلورانس نایتینگل رو بردین یادم افتاد به کتابی با نام پرستار مشعل به دست که در مورد همین شخص بود
مهربانو جان دعا میکنم اون ارزو که در مورد زندگی با اقای نفس بود زود محقق بشه . چون اینکه ته زندگی ادم چه جوری تموم میشه خیلی مهمه .ته زندگی باید با عشق باشه.
ایکنه ایران کشور خوبی باشه برامون باید بگم مثل یه رویا دست نیافتنی بهش فکر میکنم که ای کاش محقق شدنی بود.
ارزوی عاقبت به خیری فرزندتون که میدونم با مسئولیت پذیری که دارید خیلی خیلی براتون شیرینه انشاالله زود عملی بشه هر چند که همینکه سلامت و عاقل باشند خودش کافیه.


شما از ارزوهای خودتون نوشتی حالا منم بگم .من برای خودم آرزوم اینه که زندگیم‌ استرس کمتری داشته باشه( من شغلم استرس زیادی داره ) یه جای کوچولو خلوت سرسبز خوش اب و هوا باشم برای زندگی.
اینقد نخوام کار کنم.گاهی دوس دارم برای خودم باشم .نخوام اینقد تلفن جواب بدم .من گاهی اوقات فکر میکنم از زن بودن خودم دور شدم. به خودم میگم داری به خودت بد میکنی.ادم خرکاری هستم (بلاتشبیه به شما) به خودم میگم که چی چرا اینقد خودت رو زحمت میدی .خلاصه گاهی فکر میکنم برای خودم و خاص خودم اصلا هیچ ارزویی ندارم.خیلی فرصتها رو از خودم میگیرم.

ولی یه موردی رو بگم.من یک پسر زیبای ۶ ساله دارم که بابت پسر عزیزم خیلی خیلی ارزو دارم.سپهر پسرم گنج زندگیمه.البته که همسر خوبی هم دارم.

مهربانوجان من پراکنده گویی میکنم شاید چون فکر میکنم میشه با شما راحت و عادی صحبت کرد.خلاصه من خنگ نیستم ها.فقط با صدای بلند فکر میکنم و مینویسم.میبوسمت عزیزم.
راستی مهربانو بازیگر شدید در این وبلاگ رو نبندی دختر.من از تلویزیون عمو پورنگ رو دوس دارم یعنی از مجبوری چون تلویزیون برای سپهره.

ساغر جان سلام عزیزم
دقیقا بعد از اینکه بچه بودم مامان داستان فلورانس رو تعریف کرد همین کتاب رو برام خرید که من عاشق پزشکی شدم
در مورد ارزوهای قشنگت امیدوارم براورده بشن که واقعا همه شون هم به حق هستند . دور از جونت باشه ولی این احساس رو خیلی هامون خیلی جاها داریم . خدا سپهر نازنینت رو نگهداره از عبارت زیبای گنج استفاده ی کاملا بجایی کردی و خدا رو شکر از همسر جان هم راضی هستی .
قربون این صفا و سادگی قشنگت بشم ایین چه حرفیه معلومه که خیلی هم باهوشی کسی که کار پر مسئولیتی مثل تو انجام بده قطعا بهره هوشی مناسبی داره .
عه چقدر خوبه موضوع بازیگری رو جدی گرفتید واقعا دلم میخواد قول میدم کلی براتون بنویسم درموردش

هاله دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت 11:29 ب.ظ

سلام مهربانو جان. توی پست قبل گفتین که حساسیتتون کمتر شده و رمز بازنده رو ایمیل می کنین. من دوبار پیام دادم و فکر کردم نصفه اومده. ولی متوجه شدن خودتون اصلاحش کردین. در هر حال متوجه نشدم که چرا رمز رو برام ایمیل نکردین.

سلام عزیزم
تو ایمیل برات توضیح دادم عزیزم

طیبه دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت 10:41 ب.ظ http://parandehdararamesh.blogfa.com/

سلام عزیزم
بعد از چندبار خوندن این پستت و پست تمشک جان( نرگس،چندگیگ خاطره با طعم تمشک) که نرگس جون گفته بود یه آرزوی شخصی برای خودت پیدا کن، تازه یادم افتاد تنها آرزوی شخصیم که محاله اتفاق بیفته اینه که برگردم به ۱۳ و ۱۴ سالگی و انتخاب های دیگری داشته باشم، انتخاب هایی که ارزش تلاش بیشتر رو داشته باشند

سلام عزیز دل
ای جااانم تو هم دنبال برگشتن به نو جوانی هستی پس

شارمین دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت 03:48 ب.ظ http://behappy.blog.ir

کافی‌شاپ رو هم مطمئنم اگه براش اقدام کنی، همون جوری می‌شه که دلت می‌خواد. البته مشتری‌های غیرثابت رو هم بپذیرید از این به بعد تهران قرار وبلاگی داشتیم بیایم پیش شما.

ای جاانم اصلا مطمئنم میشه پاتوق خودمون بلاگستانی ها

شارمین دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت 03:42 ب.ظ http://behappy.blog.ir

سلام.
چقدر فانتزی‌هات خوب بودن‌. حس کردم خیلی خیلی از ته دلتن. امیدوارم به همه‌شون برسی اگرچه بینشون محالاتی هم هست.


نمی‌دونم چرا با خوندن مورد ۳ دلم پفک خواست!


فکر این که یه فیلم با بازیگری مهربانو ببینم ذوقم رو برانگیخت! به نظرم می‌تونی نقش اون دخترای جذابی که پشت سرشون کلی عاشق و دلباخته صف کشیده رو خیلی عالی و موفق بازی کنی

سلام عزیزم
ممنون نازنین.
عه صحبت از سالم خوری بود که
ای جان من تو فکر نقش یه مامان بودم که دختررر ... دیگه از من گذشته دو روز دیگه 48 ساله میشم

سارا دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت 01:10 ب.ظ http://www.yekzanyekzendegi.blogfa.com

سلام عزیزم
خیلی از آرزوهایی ک گفتی ،بینمون مشترکه.
مثل اینکه کشورمون ی کشور پیشرفته و آزاد و امن باشه.و خوشبختی بچه هام ک احتمالا جزء آرزوی همه مادراس.
و اینکه همیشه آرزوی داشتن ی کافه قشنگ رو دارم و امیدوارم بهش برسم.پزشک شدن رو همیشه دوس داشتم ولی چون اصلا تحمل بوی دارو و خون و بیمارستان رو ندارم دنبالش نرفتم.ولی همیشه پسِ ذهنم هست ک کاش پزشک بودم و کسایی ک نیاز داشتن رو مجانی درمون میکردم.میدونم تو هر حالتی میشه ب بقیه کمک کرد ولی چون پزشکا مستقیم با جون آدما ارتباط دارن،خیلی کمکهای بزرگی میتونن بکنن و من واقعا دلم میخواست این موقعیت رو داشتم.
ولی در مورد ماشین زمان ک خیلیام آرزوشو دارن،من اصلا دوس نداشتم داشته باشم.یعنی ن دوس دارم برگردم ب گذشته و ن دوس دارم برم آینده.میخوام همینجوری خودم پیش برم ببینم ب کجا میرسم
پیشی هام ک خیلی با مزه هستن.فک نکنم بتونید ازین شیطونک دل بکنید

سلام سارا جون
خیلی برام جالب بود که اینهمه تفاهم داریم تو ارزوهامون . در مورد ماشین زمان فقط ارضای حس کنجکاویه
ممنونم عزیزم امیدوارم همه ی پیشی ها و همه ی موجودات در ارامش باشن

نسرین دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت 12:47 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

عزیز دلمی. بذار کرونا بره. حتما باید بیای. بعد عکس می گیریم میذاریم تو وبلاگمون و تعریف می کنیم کجاها با هم رفتیم و بالکنیمونو هم قبل از رسیدنتون گلبارون می کنم...
و اما...
می دونی چیه؟
من فقط یه رویام برآورده بشه کافیه. اینکه بشم دختر شاه پریون که با بشکن یا چشمک هر کاری دلم بخواد بکنم.
اولاً تمام مرزا رو بر می دارم و زبان در تمام کرهء زمین باید بشه فارسی. (زورگو هم خودتی من کلی هم دمکراتم تازه ولی معلوم نیس)تمام شهرهای دنیا پر از مدرسه های عالی میشه با خونه ی قشنگی کنج حیاطش برای بابای مدرسه و خانواده اش.
تمام جاده ها و راه و خیابونای دنیا بهترین آسفالت و دیگه هم کسی نتونه خرابش کنه واسه لوله گاز و زهر مار... اصلاً بذار اول لوله کشی کنم. سر هر تیر چراغ برق هم مثل تورنتو یک سبد گل طبیعی آویزون می کنم.
تمام زن و مردها رو کاری می کنم بیشتر از دوتا بچه نتونن داشته باشن. بچه های کار هم همشون غیب بشن تو خونه های خوب و راحت با پدر و مادرای کار کن و درآمد دار. بعد برن تو کوچه ولی فقط برای بازی کردن.
دو طرف تمام خیابونا باید گلکاری باشه و درختکاری.
هر منطقه در هر شهری پارک های فراوون و مجهز داشته باشن.
تمام باغ وحش ها از بین خواهند رفت. هر کی می خواد حیوون ببینه تشریف ببره در طبیعت.

بیمارستانهای عالی با دکترای عالی و پرستارهای مهربون خوش اخلاق مثل همون نایتینگل خودمون. مریضیای سخت باید از بین برن و فقط یه سردرد و دل درد و سرماخوردگی جزیی بشه مریضی (باید هوای دکتر ربولی رو داشته باشم بیکار نشه بنده خدا کلی قسط داره)

کار و در آمد کافی برای هر کسی که دنبال کاره. بعد از بیست سال خدمت با حقوق خوب بازنشسته بشن. ساعات کاری شش ساعت و سر ماه حقوق ها پرداخت بشه.
همتونم بیمه می کنم... به به! چه شود؟!
در مورد حیوانات منکه می دونستم قلبت دریاییه. تام و جری هم نداره.
من عاشق جری بودم. خیلی بامزه بود و زبل

ای جانم قربون لطف و محبتت عزیزم .
از همه زرنگ تر تو بودی که فقط یه ارزو داری که با براورده شدنش میتونی هزاران ارزو رو براورده کنی
عززیز دلمی با این فکرای مثبت و سبزت کاش ارزوی ادمای خوبی مثل تو بی قید و شرط براورده میشد

منجوق دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت 11:37 ق.ظ http://manjoogh.blogfa.com/

چقدر این دوتا شیک باهم بازی میکنن
بچه های من وقتی باهم بازی می کنند فرش و جمع میکنن صندلیو میندازن پرده رو پاره میکنن. سیمها رو میکنن و .... اخر سر هم باهم دعواشون میشه من باید برم سواشون کنم

ای جااانم این دوتا هم امروز خیلی شیطونی کردن .. دارسی که خیلی آرومه ولی تامی طوفان به پا میکنه .

رها دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت 11:18 ق.ظ http://Rahashavam.blogsky

سلام عزیزم
ای جونم به تام شماره دو،دارسی بچم اصلا اعصاب نداره ها. منم جای مهردخت بودم محال بود بذارم شیطونک بره.
منم بزرگترین آرزوم خوشبختی دخترامه ایشالا به تک تکشون برسی ولی عجب دکتری میشدی قشنگ ورشکسته هر کی میومد میدیدی وضع چندانی نداره ویزیت رایگان داروهاشم خودت میگرفتی.

سلام رها جون
اصلا مونده این پدیده که دائم مثل پاپ کورن میپره بالا پایین چیه؟
الهی عاقبت بخیر بشن رها جون
ای جاان باور کن همین منظور رو دارم

ملیکا دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت 11:06 ق.ظ

سلام مجدد
راستی مهربانو جان ممنون که این همه به فکری، مخصوصا برای حیوونای صدمه دیده، واقعا وجودت برای دنیا لازمه، خدا حفظت کنه!
زندگی تو وجودت جریان داره. عالی!
خدارو شکر.
الهی…!
مهردخت جون دل نمی کنه از این تامی عزیز.

سلام مجدد به روی ماهت
قربونت عزیزمن خیلی لطف داری
آره خیلی دوسش داره میگه این شد پیشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد